Tillbaka!

Nu är sommarlovet snart slut så då har jag tänkt att börja blogga igen! Helt sjukt vad sommarn har gått snabbt, nu blir det bara mörkare och mörkare...Fett deprimerande. Men jag gillar hösten faktiskt, gillar gosiga stickade tröjor och snygga svarta boots! Har faktist beställt ett par snygga boots från H&M men dom har inte kommit än. Lovar att visa dom när dom kommer! Men vad har jag gjort hela sommarn? Jag har typ slappat hela sommarn, varit med kompisar på solbrännan, varit i "härliga" Göteborg...typ spöregna hela veckan vi var där. När vi var på liseberg så börja det spöregna när vi åkte kolorado, det är en vatten attraktion så man blev ju extrablöt. Men det var ändå full packat. Hoppas ni har haft en super sommar!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0